torsdag 22. mai 2008

Chelsky! Chelsky!

Eg høyrer dei allerede når eg går på tbanen. Vognene er fulle. Det er Chelsea supporterane og. Dei hopper opp og ned og syng for full hals. Eg er på veg til Tinkoff for å sjå Man U - Chelsea. Andre er på veg til Luzjniki Stadion.

Eg er heldig. Ikkje lett å få bord på ein av stamplassane til oss i utlendighet. Ein fyr spør meg om eg er britisk. Han har ein kameramann på slep. "Nei", seier eg. Han fortel at han skulle så gjerne hatt kontakt med nokon britar. "Du finn dei nok her i kveld", seier eg og smiler. Eg får bord og bestiller litt mat og ei øl. Rundt meg sit suporterar både frå Man U og Chelsea. Stemninga er høg. Klokka er 10:40. Lagene kjem ut på banen og stemninga hever seg betraktleg. Ein klapper for begge lag og for enkelte spelarar som vert vist på skjermen. Det er nok ei lita overvekt av Chelsea-supporterar. Det er i alle fall dei som gjer mest lyd frå seg.

Så går avsparket. Jubel! Første sjanse for Man U. Åååh. Ikkje god nok... Corner. Dårlig corner. Frispark. Blokkering av ch. Nytt frispark. Og gult kort. Chelsea får ein sjanse. Corner. Så scoring av Ronaldo! Halve baren jubler den andre halvdelen stønner som i smerte. Det vert heia og hoia. Stor sjanse for Chelsea men Man U redder. Kontring at Man U. To store sjanser. Eit bord med Chelsea-supporterar får stor oppmerksomhet. Tre kameramenn og fleire fotografer svermer rundt dei. Straffe. Stemningen står i taket. Men det er bom! Så scorer Chelsea. Taket løfter seg. Pause...

Kampen er igang igjen. Ny stor sjanse for Chelsea. Ein til. Så tredje sjanse for Chelsea. Frispark til Man U. Chelsea-bordet rister på hovudet. Usamde med domaren. Det går i blitzlampene kvar gong dei skåler. Fotografane vil ha levande fotball. Corner til Chelsea. Jentesupporterane toger rundt i lokalet med eit Chelsea flagg. Corner til Man U, men ikkje noko utbytte. Forsøk på skudd frå Man U. Blir felling frå Man U. Er det straffe? Skudd mot mål men i stolpen! Nytt angrep frå Chelsea. 10 min igjen. Chelsea. Vi er på overtid. Vert det ekstraomganger?

Første ekstraomgang. Utfall frå Man U, men det vert avverga. Jubelen går over i frustrasjon. Innkast frå Chelsea. Nytt skot mot mål. Åååh! Tverrlegger! Skade hos Chelsea. Chelsea prøver seg men bommer. Man U kjem, men bommer. Corner. Første ekstraomgang ferdig.
Andre Ekstraomgang. Dei haler ut tida for å avgjere på straffe. Frispark til chelsea men bom.


Det vert straffekonk. Stemninga på Tinkoff er elektrisk. Alle står. Supporterane heier. Vi veit korleis det gjekk. Det vart ikkje noko gull til Chelsky. Ute regner det. Det vil nok kjøle ned feiringa på Den Raude Plass i kveld.


Eg skal ikkje skryte på meg å vere nokon sportskommentator. Her kan du lese fullt kampreferat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sportskommentator eller ikke, dine skildringer fra livet i Moskva bringer i allefall mine tanker inn på om du er kommet på feil hylle.....? Antakelig gjør du det like bra i den jobben du gjør, ellers hadde du / dere ikke vært i Moskva!